Санкт Петербург – Началото

След като миналата година заедно с Тошето посетихме Москва за нова година, логично беше тази година да се опитаме да направим нещо подобно. Този път Киро беше се подготвил и имаше паспорт, но пък Тошето нямаше възможност да пътува и отново бяхме двама. Надявам се третият път, когато отидем в Русия най-накрая да се съберем тримата. Отново пътувахме с туристически визи и отново имаше забавни моменти с получаването на паспорта на Киро в България. Както ще стане ясно в следващите дни, пътуването и престоя ни в Петербург се различаваше коренно от този в Москва. Естествено е да има много сравнения с предишното посещение в Русия – това е някак си неизбежно.

Трудно и скъпо се вадят визи за Русия от Германия, затова Киро ми прати паспорта си, скрит в обувки, пратени с колет. 

Така изглежда клонът в София, в който получих колета. В крайна сметка всичко мина благополучно и визите бяха готови и получени навреме.

Пътят ни към Петербург минаваше през Москва. Аз лятях натам от Варна, а Киро от Берлин. Бяхме си взели билети за влак към Петербург. Кацането беше на 28 декември вечерта, а връщането – на 5 януари по обед. В следващите постове ще се опитам сбито интересно да разкажа какво се случи в този период, какво ме впечатли и защо смятам, че Петербург е един от най-красивите градове ако не на земята, то поне в Европа. Със сигурност обаче е най-красивият в който аз лично съм бил.

Leave a comment